onsdag 15 april 2015

Nånstans att skriva av mej

Hm, jag funderar på att börja blogga här igen. Jag saknar ett ställe där jag får skriva av mig ibland. Jag har min dagbok men där kan jag inte skrika ut vad jag tycker om alla orättvisor så att hela världen får höra. Där kan jag inte dela med mej av alla underbara saker här i livet till alla heller. (Till alla som vill läsa åtminstone.)
På sista tiden har jag ofta legat och tänkt mej vad jag hade skrivit på min blogg, om jag hade haft en, innan jag somnar på kvällen. Jag har så himla mycket jag vill dela med mej av!

Så för någon dag sen tänkte jag att jag har ju faktiskt en gammal blogg som jag inte har använt på över ett år. Men jag kom inte ens ihåg adressen till den här bloggen längre. Så idag tog jag mej i kragen och letade upp min fina blogg och det känns så bra att börja skriva här! Men jag måste fixa ett nytt domännamn känner jag. Och min header är ju så himla gammal. Här behöver fräschas upp en smula! ^__^

Kram på er, och önska mej lycka till med upprustningen av bloggen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar