söndag 19 april 2015

Shopping

I helg har jag varit ledare på en konfirmationsläger i Storstrand utanför Piteå. Det fanns ett supermysigt och fint kapell vid vattnet och maten var toppen! Vi åkte in till stan på lördagen för att shoppa lite men jag hittade inte tröjan som jag letade efter så jag köpte bara mat och godis. Nom!

Idag stannade vi i Luleå på hemvägen. Då hann vi också gå på stan en snabbis och jag tänkte att kanske tröjan skulle finnas H&M där, men inte det inte. Istället hittade jag en jättesöt necessär med Little Twin Stars på. Både jag och mamma gillar Little Twin Stars så jag tänkte att vi kunde ha den tillsammans. c: Min väska är ganska stor och har bara ett mindre fack (som det dessutom gått hål i) så jag tänkte att jag annars även skulle kunna ha lite smågrejer i necessären i stora väskan, som ett lite mindre fack.


Jag gillar att den är genomskinlig, så man ser vart man har det som är i. Det är förstås inte lika praktiskt om man inte vill visa vad man har i.

Innan jag åkte i fredags hade jag fått ett litet paket från eBay. Det var mina små pandapost-its!



Så gulliga att ha i facit i matteboken! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar